poniedziałek, 3 października 2011

Metin2 - dużo się zmieniło - przemyślenia

Tak naprawdę zabrałem się za pisanie tego bloga po bardzo długiej przerwie od gry (jakieś 2 lata). Bardzo dużo się zmieniło od tego czasu. Zostały wprowadzone nowe bronie a nawet zbroje. Jak dla mnie zdobycie takich itemów jest dość abstrakcyjną sprawą, chociażby z powodu braku czasu. Wprowadzona też została tzw Grota. Widać przynajmniej że Administracja stara się dodać coś nowego i dba oto aby gra nie straciła użytkowników, przy priv-owej konkurencji. No tak będą nowe levele, może mapka ... fajnie ale może powinni trochę pomyśleć o tym w jaki sposób gracz który zaczyna grę ma się zmotywować do wbicia takich poziomów. Expienie jest niezmiernie nudne... no nie oszukujmy się. Administracja powinna się bardziej na tym skupić. Dodać np. nowe misje. Z doświadczenia wiem że pozwalały mi one na stawianie sobie celów w grze. Przecież każdy woli spędzić czas robiąc jakąś misję niż machać tym wiosłem i niszczyć sobie nadgarstki na klawiaturze (każdy kto dużo expił wie o co chodzi). Moim drugim, też przemyślanym pomysłem jest otworzenie serwera o większej prędkości. Tak tak już mi się tu zlatuje grupa przeciwników pomysłu i posyłają komentarze typu "oficjalny serwer na hamachi" ... i inne bzdety. Chciałbym zauważyć że w przypadku gry ogame taki pomysł jak najbardziej okazał się trafiony, więc może i tutaj okaże się dobry. Sam chętnie zagram na takim serwerze.

3 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More